خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

وجود 8 هزار واحد سکونت گاه‌های غیررسمی و بلاتکلیف در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۶۶

فرماندار شهرستان رشت گفت: در شهر رشت 8 هزار واحد سکونت گاه های غیر رسمی وجود دارد که بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست حل معضلات سکونت گاه های غیر رسمی پیگیری مشکلات املاک نسقی حاشیه  شهر  رشت در فرمانداری شهرستان رشت با حضور سه نماینده مردم شهرستان  رشت در مجلس شورای‌اسلامی و حجت‌شعبانپور معاون‌عمرانی‌استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی با محوریت حل معضلات سکونت گاه های غیر رسمی برگزار شد .

سید عیسی مهدوی فرماندار  شهرستان رشت در این نشست گفت: در شهر رشت هشت هزار واحد سکونت گاه های غیر رسمی وجود دارد که بلاتکلیف مانده است.  

 وی در ادامه افزود: درباره ثبت و صدور سند ساخت و سازهای گذشته و زمین‌های نسخی می‌بایست تدابیری اندیشیده و همچنین راهکاری در این خصوص ارجاء شود که در آینده نیز مشکلات سند وجود نداشته باشد .

 فرماندار شهرستان رشت در ادامه اذعان کرد : مدت  زیادی است که ما درگیر مشکلات ساخت و سازهای  غیر مجاز هستیم.

 وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این طرح‌های پیش‌بینی نشده در آینده نه چندان دور شهر ما را به نابودی می کشاند و در پایان طرح ده ساله دیگر مکان سکونت در شهر رشت باقی نخواهد ماند. 

این مسئول افزود: نارسایی در امر رسیدگی ساخت و ساز های غیر مجاز باید حل شود افزود: مشکلات دور زدن قانون نیست بلکه ایجاد تصویب راهکار جدی قانونی دیگر است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز