خبرگزاری کار ایران

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به سالن ورزشی رستم آباد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۰۰

فرماندار رودبار در جمع جمعی از جوانان رستم آباد در شهرداری این شهر از ادامه ساخت ورزشگاه رستم آباد و سالن ورزشی با اهتمام نماینده و فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان برای افزایش سرانه ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری در ادامه سلسله نشست‌های هم اندیشی با جوانان شهرستان رودبار، در جمع جمعی از جوانان رستم‌آباد در شهرداری این شهر از ادامه ساخت ورزشگاه رستم‌آباد و سالن ورزشی با اهتمام نماینده و فرماندار شهرستان و مدیر‌کل ورزش و جوانان برای افزایش سرانه ورزشی خبر داد و افزود: 8 میلیارد ریال به سالن ورزشی اعتبار اختصاص یافته‌است و ورزشگاه هم به‌عنوان پروژه ملی در سه مرحله ساخته می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد دیورش از یک‌ماه قبل خاطر‌نشان کرد: با ساخت این سد که امیدواریم در زمان پیش بینی شده ۱۸ ماهه به اتمام برسد، آب شرب با کیفیت شهرهای توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان و روستاهای مسیر تامین می شود.

وی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در بخش زیتون و فرآورده‌های آن را یادآور شد و گفت: علاوه بر افزایش سرانه مصرف زیتون و روغن زیتون در کشور، صادرات آن را نیز شاهد هستیم.

فرماندار همچنین با تبیین روند اجرای امور در دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان اصلاح در عملکرد مدیران را از اولویت کاری خود دانست و تاکید کرد: اصلاح در امور را بهتر از تغییر می‌دانم.

وی درآمد پایدار برای شهرداریها را ضروری دانست و گفت: درصددیم این امر مهم با استفاده از قابلیت‌های موجود رستم آباد در زمان مناسب محقق شود تا ارائه خدمات شایسته تر و مطلوب تری به مردم خصوصا" جوانان صورت گیرد.

فرماندار نظرات، انتقادات و پیشنهادات جوانان را مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: موارد مطالبه شده جوانان که جنبه اجرایی داشته باشد بررسی و اقدام می‌شود و این نشست‌ها در شهرها و مناطق دیگر شهرستان نیز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز