خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 8 هزار کیلو کود شیمیایی تقلبی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۹۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مقدار 2160 کیلو کود و 480 لیتر انواع کود و سم تقلبی و مقدار 6300 کیلو کود و سم که بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی، تهیه شده بود کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی گیلان، رضا قشلاقی اظهار کرد: همزمان با آغاز کار کشاورزی در استان گیلان، طرح نظارتی ویژه تعاونی‌های روستایی و عاملین توزیع کود شیمیایی در دستورکار مشترک تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت و در بازرسی‌های انجام یافته از واحدهای مذکور تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه ، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عرضه کود تقلبی مشاهده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: در این بازرسی‌های مشترک، مقدار 2160 کیلو کود و 480 لیتر انواع کود و سم تقلبی و مقدار 6300 کیلو کود و سم که بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی، تهیه شده بود کشف و ضبط و پرونده متخلفین در حال رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی است .

وی با اعلام اینکه کودهای تقلبی و خارج از شبکه قانونی، از واحدهای بدون مجوز از جهاد کشاورزی کشف شده؛ به کشاورزان شریف و زحمتکش استان توصیه کرد به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، نهاده‌های مورد نیاز خود را از تعاونی‌های روستایی‌یا کارگزاران رسمی طرف قرارداد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که دارای تابلو و نشان رسمی از جهاد کشاورزی هستند، تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز