خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه خبر داد؛

توزیع بیش از 2 هزار تن کود شیمیایی درآستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۵۳

مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از توزیع بالغ بر دو هزار و 663 تن کود شیمیایی در بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.

گودرز کمال پور امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در آستانه اشرفیه با اشاره به سال زراعی جدید اظهار کرد: شخم زمستانه در مزارع کشاورزی آستانه اشرفیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کودهای شیمیایی کشاورزان آستانه اشرفیه در حال توزیع می باشد، افزود: تاکنون بالغ بر دو هزار و 663 تن از انواع کودهای شیمیایی در بین کشاورزان باغی و زراعی توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه یادآورشد: این میزان کود با همکاری شرکت های تعاونی روستایی وبخش خصوصی توزیع شده است.

وی با تصریح بر اینکه آستانه اشرفیه دارای 23 هزار و 570 هکتار اراضی شالیکاری است، اذعان کرد: بالغ بر دو هزار و507 هکتار اراضی بادام زمینی و دو هزار و 500 هکتار اراضی صیفی کاری نیز در آستانه اشرفیه وجود دارد.

کمال پور از برتری آستانه اشرفیه در جذب تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 29 هزار و 480 میلیون ریال اعتبار جذب و بین متقاضیان ادوات کشاورزی کمباین برنج، تراکتور، تیلر، ماشین نشا کاری، بیلر و کولتیواتور این شهرستان  توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز