خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

بنیاد مسکن، اولین نهاد سازندگی برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت و برقراری عدالت

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۳۸

فرماندار رضوانشهر گفت: بنیاد مسکن، اولین نهاد سازندگی به منظور ریشه‌کنی فقر و محرومیت و برقراری عدالت انقلاب بود.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر،  به مناسبت سی هشتمین سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 حضرت امام(ره)  حسنی‌پور فرماندار رضوان‌شهر به همراه  چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی با حضور در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ضمن خداقوت به مجموعه بنیاد مسکن این روز را به آنان تبریک وفرماندار رضوانشهر اظهار نمود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهاد سازندگی به منظور ریشه‌کنی فقر و محرومیت و برقراری عدالت بر مبنای اولین خواست‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که بر اساس فرمان 21 فروردین 1358 حضرت امام خمینی(س) و افتتاح حساب 100 صورت گرفت.

 عسکر حسنی‌پور افزود: در طول سالیان تاسیس این نهاد انقلابی، تلاش‌های زیادی در عمران و آبادانی و خدماتی در کشور برای کمک به اقشار محروم و مستضعف و روستائیان صورت گرفته و رسالتش حمایت از محرومان است که امروز به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته می باشد.

وی با اشاره به وظایف این نهاد انقلابی در بحث تهیه شناسنامه برای روستا و اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مسکن و ...  گفت: بنیاد مسکن تحولی اساسی در بخش روستایی و شرایط مناسبی را برای زندگی بهتر مردم ایجاد نموده است.

فرماندار رضوانشهر از پیگیری‌های جدی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان در عمران روستایی  بویژه در سند روستایی و آسفالت راه روستایی تقدیر و بر تلاش در این راستا تأکید نمود.

 حسنی‌پور  از  آفتابی رئیس بنیاد مسکن و  عبادی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان درباره سند روستایی که شهرستان رضوانشهر در سال 95 رتبه اول را در استان کسب کرده تقدیر و تشکر کرد.

 آفتابی رئیس بنیاد مسکن شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 این نهاد انقلابی گفت: در حوزه عمران روستایی همه روستاهای بالای 20 خانوار (81 روستا) تهیه طرح هادی انجام و در 25 روستا اجرای طرح هادی(جدول‌گذاری و آسفالت) صورت گرفته و در حوزه صدور سند روستایی تعداد 500 جلد سند روستایی در سال 95 صادر  که برای اولین بار شهرستان رضوانشهر رتبه اول را در استان کسب کرده و در حوزه مقاوم‌سازی ساختمان برای 550 واحد تسهیلات پرداخت شده و در حوزه آسفالت راه روستایی 15 کیلومتر آسفالت راه روستایی داخل بافت اجراء شده و 6 کیلومتر در حال اجرا است که سال 95 رتبه سوم را در استان کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز