خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد:

شاخصه دولت تدبیر و امید برنامه ریزی درست و حرکت بر اساس تدبیر است/ دانشجویان امروز آینده سازان فردا هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۸۷

فرماندار رودسر در جشن بزرگ ستارگان گفت: از شاخصه های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی درست و حرکت بر اساس تدبیر است، افزود: با تدبیر از تمامی ظرفیت های شهرستان برای ارتقاء سطوح مختلف بهره می گیریم.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی در جشن بزرگ ستارگان ضمن گرامیداشت روز شهید گفت: امیدوارم تمام شهدای ایران اسلامی که در راه اسلام جان خودشان را نثار کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند از ما راضی باشند و ما نیز تمام تلاش مان را بکنیم تا ادامه دهنده خوبی برای راه است شهدای عزیز باشیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه آن چه که اکنون برای ما مهم است استفاده مطلوب از ظرفیت هاست افزود : ظرفیت هایی که می شود از آن ها در راستای توسعه عمران و آبادانی شهرستان،  استان و کشور استفاده نماییم دانشجویان هستند.

وی با بیان این مطلب که در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل قرار داریم، بیان داشت : اقتصاد مقاومتی،  اقتصادی است مبتنی بر داشته ها و امکانات موجود است.

  جانبازی اشاره داشت :  اقتصاد مقاومتی سیاستی است که راه مقابله با تهاجم که دشمنان با فشارهایی که ممکن است بر کشورمان وارد سازند را ایجاد می کند.

وی اظهار داشت : یکی از ظرفیت های بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی نیروی انسانی است که بسیار ارزشمند است و از جایگاه والایی برخوردار است.

جانبازی به برترین های کنکور 95 گفت : دانش آموزانی که در کنکور نمره قبولی کسب می کنند وارد یک مرحله مهم و تاثیرگذار زندگیشان می شوند که دیگر دانش آموز خطاب نمی شوند و دانشجو نام می گیرند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه کلمه دانشجو مقدس است افزود : دانشجویان ورودی جدید از همین امروز برنامه ریزی داشته باشند و با هدفگذاری به سمت و سویی قدم بردارند که آبادانی این کشور عزیز را دربر داشته باشد.

وی عنوان کرد : دانشجویان امروز آینده سازان فردا هستند و بایستی در نظر داشته باشند که از این شهرستان توانستند به مقاطع بالاتر دست یابند و برای ادای دین به زادگاهشان و آبادانی بیشتر اولویت بندی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر افزود : مدیران شهرستانی باید از ظرفیت جوانان این منطقه استفاده نمایند که الحمدلله در حوزه مدیریتی شهرستان رودسر بسیاری از جوانان بعنوان مشاور با نظراتشان امور مرتبط را پیگیری و مدیریت می کنند و با حمایت هایی که دولت تدبیر و امید از حضور جوانان در عرصه های مختلف دارد شهرستان رودسر از این حیث بسیار موفق بوده است.

فرماندار رودسر ادامه داد : بایستی از ظرفیت جوانان به نحوی شایسته در راستای توسعه شهرستان گام برداشته شود و اکنون در سطح مدیرانی که حضور دارند از همین مدیران جوان هستند.

وی بیان داشت: در حقیقت مجموعه مدیریتی شهرستان بدنبال کادرسازی و.مدیرپروری است تا سالیان سال شهرستان رودسر از حیث وجود مدیران جوان بیمه شود.

جانبازی افزود: دانشجویان بایستی بگونه ای برنامه ریزی کنند تا در آینده بعنوان مدیری شایسته و ارزشمند برای شهرستان و استان خود خدمت کنند.

وی ادامه داد: اولویت هایی که در ابتدای حضور دولت تدبیر و امید در شهرستان رودسر مد نظر بود تا حدود زیادی به منصه ظهور رسیده است و در بخش های کشاورزی،  گردشگری،  آموزش و فرهنگ ارتقاء سطح کاملا محسوس است.

فرماندار رودسر تصریح کرد : جوانان با توجه به ظرفیت هایی که شهرستان دارد دیدگاه های شان را سمت و سو دهند و با برنامه ریزی درست و اصولی قدم بردارند.

جانبازی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های دولت تدبیر برنامه ریزی درست و حرکتی بر اساس تدبیر است افزود : با تدبیر از تمامی ظرفیت های شهرستان و از همه ابعاد،  همراه با هم و همگام با هم برای ارتقاء سطوح مختلف تلاش می کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز