خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان عنوان کرد:

سربازهای دیپلماسی نظام در عرصه های بین المللی حضور پررنگی را از خود به نمایش گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۳۶

استاندار کردستان با بیان اینکه در عرصه دیپلماسی دولت نقش مهمی را ایفا کرد، گفت: سربازهای دیپلماسی نظام در عرصه های بین المللی حضور پررنگی را از خود به نمایش گذاشتند و دستاورد تلاش آن ها به تدریج نمایان می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در مراسم تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در امور ایثارگران که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه انقلاب پدیده ایی است که توقف آن سبب مرگ آن انقلاب می شود افزود: عظمت انقلاب اسلامی به گونه ایی است که هیچ گاه متوقف نمی شود و در عرصه های بین المللی جایگاه ویژه ایی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فکری و فرهنگی بوده و همچنان بر این باور پایبند است.

استاندار کردستان با بیان اینکه هدف نهایی انقلاب اسلامی ایجاد نظام مبتنی بر فکر سیاسی و دینی است اظهار داشت: معاندین انقلاب از این دیدگاه واهمه داشتند و خواهان جدایی دین از عرصه سیاست و اجتماع بودند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی هدف اولیه انقلاب تغییر نظام طاغوتی بود ولی امروز توسعه و گسترش فرهنگ و فکر مد نظر است بنابراین هدف نهایی این نظام پایداری این فکر و فرهنگ می باشد.

زاهدی با تاکید بر حفظ هویت ایرانی اسلامی ابراز داشت: پیشینه ی فرهنگی به لحاظ دینی و ملی در کشور وجود داشته و این سرمایه ی بزرگی محسوب می شود.

استاندار گفت: در عرصه اقتصاد شرایط دنیا به گونه ایی است که رقابت حاکم می باشد بنابراین طبق فرموده رهبری اقتصاد مقاومتی یعنی سرمایه های علمی، انسانی و اقتصادی کشور توان رقابت با قدرت های بزرگ را در جهت حفظ منافع ملی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عرصه دیپلماسی دولت نقش مهمی را ایفا کرد اضافه کرد: سربازها دیپلماسی نظام در عرصه های بین المللی حضور پررنگی را از خود به نمایش گذاشتند و دستاورد تلاش آن ها به تدریج نمایان می شود.

زاهدی ابراز داشت: ضرورت دارد روش و شیوه ها را مرتبط با شرایط روز تعریف کنیم و آنچه که منافع ملی ما را در پی دارد دنبال کنیم و کارآمدی نظام در حوزه های مختلف در کنار هم محقق می شود.

استاندار کردستان گفت: با سلایق مختلف انقلاب پیروز شد امروز نیز سلایق گوناگون در جهت حفظ منافع ملی و پایداری نظام همسو با هم قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز