خبرگزاری کار ایران

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی به بیش از ۳۴ هزار نفر در نه ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۵۰

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی رشت از آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی به بیش از ۳۴ هزار نفر در نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، آتش‌نشانان و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی با توجه به اهمیت آموزش بخصوص آموزش شهروندی در پیشگیری از بروز حوادث بطور گسترده و مستمر به آموزش های خود در سطوح مختلف مدارس، دانشگاهیان، ادارات، بازاریان،آتش‌نشانان شهرهای تابعه و زنان خانه‌دار پرداختند.

مرتضی شفیع زاده مسئول آموزش سازمان آتش نشانی رشت گفت: بالغ بر ۳۴هزار و ۸۷۳ تن در نه ماهه سال ۹۵۵ آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی را با برگزاری دوره‌های آموزش به صورت تئوری و عملی فراگرفتند.

وی افزود: اهم این آموزش ها که در مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات بوده به ترتیب بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۶ کودک، ۵ هزار و ۲۸۱ دانش آموز مقطع راهنمایی و دبیرستان و ۵ هزار و ۴۶۵ تن مشمول کارکنان ادارات مختلف در سطح شهر رشت بوده است.

شفیع زاده با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای ۸۰ تن از کارکنان و پرسنل بیمارستان الزهرا در صبح روز گذشته ۲۳ دی ماه ۹۵ افزود: شرکت کنندگان ابتدا به صورت تئوری با مبانی آتش نشانی و نیز انواع خاموش کننده های دستی آشنا شدند و سپس در محوطه بیمارستان، به صورت عملی کار با خاموش کننده های دستی را فرا گرفته و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

گفتنی است که فرهنگ سازی و ترویج نقش ایمنی یکی از مهم ترین اهداف سازمان آتش نشانی رشت است زیرا ترویج این فرهنگ؛ نقش شایانی در پیشگیری از حوادث ایفا می‌کند از این‌رو این سازمان جهت احقاق این هدف به طور چشمگیری اقدام به آموزش کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز