خبرگزاری کار ایران

به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود؛

طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور از سوم آذر در تالش

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۳۰

طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور از سوم آذرماه بطور سراسری در تالش برگزار می شود .

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه کارگروه واکسیناسیون نیوکاسل طیور شهرستان تالش در محل فرمانداری به ریاست سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری و بخشداران و روسای برخی ادارات برگزار شد .

سید جلال سید محمدی با عرض تسلیت فرارسیدن اربعین سیدالشهدا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش گفت : اهمیت موضوع بیماری های ویروسی مرتبط با دام و طیور و لزوم جلوگیری از شیوع اینگونه امراض علی الخصوص در دامداری ها و مرغداری های صنعتی به دلیل بار مالی و خسارت به سیستم اقتصادی شهرستان بر اهمیت طرح واکسیناسیون بیماری ویروسی نیوکاسل اشاره و بر همکاری ادارات و بخشداری ها جهت هر چه بهتر برگزار شدن این امر تاکید کردند.

مرتضایی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تالش با ذکر توضیحاتی در خصوص بیماری نیوکاسل و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت واکسیناسون اشاره کرد و هدف اصلی را انجام واکسیناسیون دام‌های بومی موجود در روستاهای مجاور مرغداری های صنعتی اعلام کرد.

لازم به ذکر است به طور همزمان در سراسر کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و در راستای حفظ سرمایه ملی صنعت طیور و تضمین سلامت گوشت مصرفی مردم در کشور طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور از سوم تا چهارم آذرماه سال جاری در تالش برگزار می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز