خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

50 هزار هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۱۲

استاندار گیلان گفت: در قالب برنامه پنج ساله 50 هزار هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی می‌شود ضمن اینکه نیاز داریم به کشت گلخانه‌ای بپردازیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در جریان بازدید از پایانه مرزی این شهرستان بیان کرد: فعالیت مذکور در قالب برنامه بلند مدت باید به طور مستمر توسط دستگاه‌ها و بخش خصوصی به آن پرداخته شود.

نجفی تصریح کرد: گیلان توفیق خوبی در کاهش نرخ بیکاری داشته و پس از یک دهه برای نخستین بار نرخ بیکاری در استان به کمتر از 11 درصد رسیده است.

استاندار گیلان ادامه داد: از سال 92 تاکنون نرخ بیکاری گیلان 15 درجه ارتقا پیدا کرده است، اما نگه‌داری این نرخ بیکاری تمام بخش‌ها را ملزم می‌کند تا تلاش ویژه‌ای در قالب برنامه داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه امسال 9 هزار و 750 هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی شده است، یادآور شد: این امر به ما کمک می‌کند بهره‌وری خود را بالا ببریم.

نجفی متذکر شد: در قالب برنامه پنج ساله 50 هزار هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی می‌شود ضمن اینکه نیاز داریم به کشت گلخانه‌ای بپردازیم.

نجفی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی 10 برنامه در اقتصاد مقاومتی گیلان پیش‌بینی و در حوزه خودکفایی برنج و توسعه پرورش ماهی در قفس و کشت گلخانه‌ای نیز گام‌های ارزنده‌ای در گیلان برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز