خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

برخورد شدید با مدیران ناکارآمد در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۳۸

استاندار لرستان بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه احیا ظرفیت‌های راکد لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان همچنین برداشتن چالش های پیش روی در این زمینه افزود: مسئولان اجرایی استان لرستان باید توجه ویژه‌ای نسبت به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته و در سطح ملی و کلان نسبت به اجرای آن تلاش کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در راستای اجرای کامل سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با مدیرانی که به هر شکل در این زمینه عملکرد مطلوبی نداشته باشند برخورد شدید صورت می‌گیرد.

وی با تاکید به برخورد شدید با مدیران مخالف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و رفع چالش‌های پیش روی توجه و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. بنابر این ضرورت دارد مدیران استانی در مقام عمل این اصل را مورد توجه خود قرار دهند.

مهندس بازوند با اشاره به عزم جدی دولت در رابطه با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: این سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان باید به صورت جدی تری اجرا شوند.

وی با تاکید بر لزوم به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان بیان داشت: در این راستا احیا ظرفیت‌های راکد استان از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته به طوریکه برخی از این ظرفیت‌ها بیش از 10تا 12 سال بود که راکد باقی مانده بودند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امسال نیز احیا ظرفیت‌های راکد استان به شکل جدی‌تر در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در این راستا سند احیا ظرفیت‌های راکد استان لرستان تهیه شده است.

وی بااشاره به  اینکه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان بر اساس اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین عملکرد آنها در رابطه با احیا ظرفیت‌های راکد استان مورد ارزیابی قرار می گیرد، اظهار داشت: در این راستا بخش خصوصی نیز باید دولت را برای اجرای این اقدامات کمک کند چرا که معنای اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی با مشارکت همگان برای توسعه استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز