خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

تسریع در رسیدگی به پرونده های معوق اولویت محاکم قضایی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۹۴

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تسریع در رسیدگی پرونده‌های معوق اولویت محاکم قضایی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از دادگستری شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: امروز تکلیف مسئولان این است که در راستای کسب رضایت مردم و امنیت و آرامش آنان گام بردارند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار ادامه داد: این طرح جهت جلوگیری و تعرض اراضی از دست اندازی زمین خواران است و باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

رئیس شورای قضائی گیلان تصریح کرد: سند دار کردن اراضی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولان هرگاه از منویات ایشان غافل شده و به آن عمل نکردند خسارات زیادی به جامعه وارد شده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صومعه سرا دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی هستند، افزود: امید که پس از این شاهد تغییر کاربری‌های غیرقانونی و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی نباشیم و این میراث گران بها را برای آیندگان محفوظ بداریم.

حجت الاسلام صادقی در نشست با کارکنان قضائی و اداری این شهرستان نیز اضافه کرد: پرونده‌های معوق عامل مهم نارضایتی در بین مردم است که تسریع در رسیدگی‌ها باید در اولویت محاکم قضائی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز