خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

مهمترین شاخصه در نیروی انتظامی روحیه خدمتگزاری است

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۷۳

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها در نیروی انتظامی روحیه خدمتگزاری است، تصریح کرد: پلیس با خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورد .

به گزارش ایلنا از رشت ،احمد سیاوش‌پور در جمع کارکنان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی، هدف الهی و معنوی است، اظهار کرد: حکومت اسلامی متفاوت با دیگر حکومت‌هاست.

رئیس کل دادگستری استان گیلان شناخت اخلاق صحیح و مردم‌داری را یکی از ویژگی‌های انسان‌های با بصیرت دانست و افزود: یکی از مهمترین دلایل سقوط رژیم منحوس پهلوی ، فاصله حکومت از مردم بود.

سیاوش‌پور افزود: مسئولان باید روحیه مردم‌سالاری را حفظ کنند و در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رئیس کل دادگستری گیلان وظیفه‌شناسی را آغاز راه موفقیت دانست و تصریح کرد:  مسئولان با حس وظیفه شناسی و ارائه خدمت صادقانه اسباب تعالی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم می سازند .

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها در نیروی‌انتظامی‌ روحیه خدمتگزاری است، تصریح کرد: پلیس با خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورد .

سیاوش‌پور با تصریح بر اینکه برخی از افراد منحرف در فضای مجازی حریم حیا و فرهنگ را خدشه‌دار کرده‌اندتا با اهداف از پیش تعیین‌شده وارد نیروهای ارزشی و خدمتگزار را دچار شبهه و تردید کنند افزود: نیروهای انتظامی استان توانسته با صلابت همیشگی خود از کیان و آرمان های انقلاب اسلامی حفاظت کند و سلامت و کرامت خود را بیش از پیش  حفظ نماید.

وی با اشاره به اینکه نیرویی مقتدر بوده که با مردم تعلق قلبی داشته باشد، افزود: پلیس برخاسته از بطن مردم است و این تواضع جزو ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و حفظ امنیت و مقابله با هنجارشکنان از مهم‌ترین وظایف  پلیس برشمرده می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان تعامل  نیروی انتظامی استان با دستگاه قضایی را مطلوب ارزیابی نمود و افزود :این تعامل متکی به قانون توانسته در توسعه امنیت اجتماعی و اقتصادی آثار و برکات خیری را برای مردم به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز