خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی

امنیت از عوامل مهم زیرساختی توسعه پایدار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۶۶

استان مازندران در مسیر ارتقاء معیشت و زندگی مردم قرار گرفته است و الحمدلله با وجود کاهش قیمت نفت و تحریمها فعالیتهای عمرانی در استان در جریان است و روند توسعه در استان بهبود یافته است.

استاندار مازندران که در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی مازندران و با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور سخن می گفت امنیت امروز کشور و مازندران، را مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی دانست.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح گفت: تلاش های شبانه روزی و جهادگونه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه ستودنی است و این نیروی جان برکف توانسته است در راستای خدمتگزاری به مردم در بخش های مختلف حضوری موثر داشته باشد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ آرامش در کشور و دفاع از حریم اخلاقی و اجتماعی جامعه، ایثارگرانه جانشان را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون پاک و مطهر خود امنیت را به مردم هدیه کردند.

مقام عالی دولت در استان گفت: نیروی انتظامی این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم است و امنیت امروز مازندران، نیز مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است که این جانب از زحمات این نیروی خدوم و جهادی قدردانی می کنم.

استاندار مازندران، امنیت را از عوامل مهم زیرساختی توسعه پایدار و همه جانبه دانست و گفت: در سایه هماهنگی و تعامل بسیار خوب در مازندران نیروی انتظامی دارای عملکرد بسیار خوب و ارزشمند در استان است و حضور نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها مشهود است.

وی افزود: نیروی انتظامی مازندران در ستاد تسهیلات سفر، کاهش ۳۵ درصدی تصادفات، بهسازی و بازسازی کلانتریهای استان، کاهش ۵۲ درصدی غریق در تابستان گذشته، پاکسازی محلات آلوده، جلوگیری از تجمعات غیرقانونی، توسعه نظم عمومی در جامعه و ارتقاء دانش فنی و تخصصی پلیس نقشی بی بدیل و ستودنی داشته است.

استاندار مازندران تصریح نمود: استان مازندران در مسیر ارتقاء معیشت و زندگی مردم قرار گرفته است و الحمدلله با وجود کاهش قیمت نفت و تحریمها فعالیتهای عمرانی در استان در جریان است و روند توسعه در استان بهبود یافته است.

وی استان مازندران را خانه دوم ملت ایران خواند و گفت: همه ما وظیفه داریم تا به مردم عزیز خدمت کنیم و امروز نگاه به مازندران نگاهی ملی است و این نگاه در ضرایب بودجه سال ۹۳ و ۹۴ مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز