خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان مطرح کرد:

مرز درصد بندی بین ایثارگران و جانبازان برداشته شده است/واکسیناسیون همسران جانبازان بالای 70 درصد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۴۴۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: طی سال‌های گذشته مرز درصد بندی بین ایثارگران و جانبازان برداشته و خدمات تقریباً برای همه این آنها یکپارچه شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  عبدالله پاکاری صبح امروز در  نشست با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بابیان اینکه، گیلان با داشتن بیش از 33 هزار ایثارگر، 4 درصد کل جمعیت این ایثارگران کشور را داراست، گفت: حدود 120 هزار نفر تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان قرار دارند.

پاکاری با تأکید بر اینکه طی سال‌های گذشته مرز درصد بندی بین ایثارگران و جانبازان برداشته و خدمات تقریباً برای همه این عزیزان یکپارچه‌شده است، گفت: طی دو سال گذشته بنیاد شهید با حمایت‌های دکتر نوبخت موفق شد مطالبات خانواده‌های شهدا که از سال 91 مسکوت مانده بود و همچنین بدهی‌های بنیاد به بیمه‌ها و مراکز درمانی را پرداخت کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود: همچنین با احیای قوانین مسکوت مانده، پرداختی ها به ایثارگران رشد قابل‌توجهی پیدا کرد.

وی واکسیناسیون همه جانبازان بالای 50 درصد و همسران جانبازان بالای 70 درصد، جمع‌آوری و مستند سازی آثار در خصوص شهدای استان، انجام بیش از 2 هزار مصاحبه با خانواده‌های شهدا، اهدای بسته‌های بهداشتی و... را ازجمله دستاوردهای بنیاد شهید گیلان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز