خبرگزاری کار ایران

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۰۹

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی  در مراسم تودیع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تبریک ایام ماه شعبان، اظهار داشت: میلاد سالار شهیدان، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) را گرامی می‌داریم.

وی افزود: نهاد مقدس بنیاد شهید در 22 اسفند 58 با فرمان امام راحل شکل گرفته که در آن زمان بیش از دو هزار و 600 شهید داشتیم که همه آنها اکثرا از قبل انقلاب برای پیروزی انقلاب شهید شدند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دید وسیع امام راحل و عرق عمیقی که ملت به شهدا دارند سبب تقویت جایگاه بنیاد شهید در کشور شده است، تصریح کرد: ایثارگران حق بزرگی به نظام و انقلاب دارند و بنیاد شهید رسما در خدمات آرمان‌های ایثار و شهادت است.

شهیدی با بیان اینکه از قبل انقلاب تاکنون بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: 800 هزار نفر از آحاد کشور از جامعه شهدا هستند و 575 هزار نفر از آحاد جامعه از جامعه جانبازان هستند.

وی با اعلام اینکه بنیاد شهید بالغ بر سه میلیون و 300 هزار نفر از جامعه ایثارگری و جانبازی کشور را تحت پوشش دارد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلندمدت در جهت ارتقا خدمات ایثارگران و خانواده شهدا را لحاظ کردیم، تصریح کرد: تلاش جدی کردیم آرامش نسبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد کنیم.

شهیدی با اشاره به اینکه از سال 65 تا 90 معوقات ایثارگران مانده بوده است، افزود: 5285 میلیارد تومان میزان معوقه بنیاد شهید به ایثارگران بوده که تا سال 90 همه معوقات ایثارگران پرداخت شده که حدود 50 درصد در بنیاد آرامش ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز