خبرگزاری کار ایران

در مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به جانبازان؛

جانبازان 50 تا 70 درصد استان قزوین واکسن کرونا دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۰۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در مرحله دوم واکسیناسیون از امروز 31فروردین ماه به مدت ۲ روز، واکسن کرونا به جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد در استان قزوین تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور با بیان روند واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران گفت: در مرحله دوم واکسیناسیون از امروز 31فروردین ماه به مدت ۲ روز، واکسن کرونا به جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد در استان قزوین تزریق می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باتوجه به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، یکی از گروه‌های اولویت‌دار در دریافت و تزریق واکسن کرونا، جانبازان هستند که به دلیل مجروحیت‌های ناشی از جانبازی بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

وی ابراز کرد: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین با ایثارگران مشمول تزریق این واکسن، تماس گرفته و سپس آن‌ها با رضایت خود به مرکز بهداشت شهید بلندیان مراجعه می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز