خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی گازگلستان:

استفاده نادرست و نابجا از گاز، می تواند تهدید بزرگی برای سلامت مشترکین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۵۱

مشترکین گرامی توجه داشته باشند چنانچه بعضی از شیرهای مصرف گاز مورد استفاده قرار نمی گیرد باید با درپوش مناسب مسدود شود.

ایلنا - گرگان: رئیس روابط عمومی گاز گلستان گفت: برای محکم کردن شیلنگ گاز حتماً ازبست فلزی مناسب استفاده شود

به گزارش ایلنا، سید جواد موسوی با تاکید بر جدی گرفتن نکات ایمنی افزود: برای محکم کردن شیلنگهای گاز از یک طرف به وسائل گاز سوز و از یک طرف به لوله کشی گاز حتما بایستی از بستهای فلزی استفاده شود.

و ی تصریح کرد: پیچاندن سیم یا هر چیز دیگر به جای بست، باعثبریده شدن و جدا شدن شیلنگ شده و یا به خوبی و به طور محکم شیلنگ را نگه نمی‌دارد که در هر دو صورت باعثنشت گاز خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه عدم رعایت این نکته ساده ولی مهم تاکنون منجر به بروز حوادثمتعددی شده است گفت: پس از نصب بست فلزی در مرحله بعد مهم‌ترین اقدام تست نشت گاز است که در این زمینه استفاده از کف صابون مناسب‌ترین روش برای تشخیص نشتی بوده و دقت داشته باشید برای این کار هرگز از شعله استفاده نکنید.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه هر شیر مصرف فقط باید به یک وسیله گاز سوز وصل شود ابراز داشت: مشترکین گرامی توجه داشته باشند چنانچه بعضی از شیرهای مصرف گاز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد باید با درپوش مناسب مسدود شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: گاز طبیعی به عنوان یکی از نعمت‌های خدادادی نقش برجسته‌ای در تامین رفاه و آسایش مردم دارد بنابر این استفاده نادرست و نابجا از این نعمت نیز می‌تواند تهدید بزرگی برای سلامت مشترکین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز