خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دوشنبه‌های سلامت در انجمن صنفی کارگران ساختمانی گرگان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۰۵

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر گرگان گفت: دوشنبه های سلامت در انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر گرگان انجام می‌شود و روزهای دوشنبه هر هفته یک پزشک عمومی در این انجمن برای ویزیت حضور پیدا می‌کند.

جواد کمیزی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: روز دوشنبه این هفته یک پزشک عمومی برای ویزیت کارگران ساختمانی در انجمن صنفی شهر گرگان حضور پیدا می‌کند و وزیت هر نفر ۲۰ هزار تومان است. ساعت کاری حضور پزشک روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۳ است و کارگران ساختمانی به همراه خانواده‌های خود می‌توانند در این ساعت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ۸۳۰۰ نفر در انجمن صنفی کارگران ساختمانی گرگان عضو شده‌اند و افراد می‌توانند به آدرس گرگان بین مطهری جنوبی ۱۶ و ۱۸ جنب مسجد امام حسن مجتبی دفتر انجمن صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی گرگان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه ۱۲۰۰ کارگر ساختمانی در گرگان فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند و این افراد به صورت فصلی کار می کنند و حتی چند ماهی از سال را بیکار هستند.دولت و مجلس برای بیمه این افراد هنوز اقدامی نکرده است.

کمیزی بیان کرد: آسیب‌های شغلی در محیط کار از معضلاتی جدی است که سلامت کارگران را تهدید می‌کند. متاسفانه کارگران ساختمانی با مشکلات جسمی ناشی از کار مواجه هستند و سازمان تامین اجتماعی برای درمان کارگران ساختمانی اقدمات موثرتری انجام دهد.

وی افزود: کارگران ساختمانی که دچار سانحه و آسیب می‌شوند باید تحت حمایت‌های مالی و پزشکی و کارگرانی که دچار از کارافتادگی بر اثر حادثه از کار شده‌اند تحت حمایت‌های قانون تامین اجتماعی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز