خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

بیش از 6 هزار عضو جوان گلستانی به هلال احمر جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۷۸

مدیرعامل هلال احمر استان گلستان گفت: بیش از 6 هزار عضو جوان گلستانی به هلال احمر جذب شدند و تنوع فعالیت ها در هلال احمر سبب جذابیت هلال احمر برای جذب جوانان در فعالیت های مرتبط است از طرفی وجود جوانان، داوطلبان و امدادگران است که فعالیت های این سازمان عام المنفعه را معنی دار کرده است.

به گزارش ایلنای گلستان، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: در یکسال گذشته 6 هزار و 264 نفر جوان به عضویت هلال احمر درآمده‌اند که با برنامه ریزی فرهنگی و تربیت امدادی برای خدمت به مردم به ویژه آسیب دیدگان از حوادث آماده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای جوانان جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در قالب طرح تابستانی شوق رویش بیش از 6 هزار جوان عضو در برنامه های آموزشی، تفریحی و فرهنگی شرکت کردند. همچنین در قالب در طرح یاس(یاران آسیب ستیز) قریب 1500 جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت آموزش های عمومی کمک های اولیه قرار گرفتند. 

وی گفت: جشنواره «رفیق خوشبخت ما» یکی از طرح های مهم جوانان با موضوع رشادت های سردار شهید سلیمانی است و 4 هزارجوان در این طرح فرهنگی شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جامعه دانش آموزی بزرگترین گروهی هستند که به واسطه آن ها می توان شمار زیادی از مردم و خانواده ها را نسبت به رویارویی با حوادث و بحران ها آگاه کرد. در قالب طرح دادرس و به دنبال آن کاربینی عملیاتی 3 هزار دانش آموز پایه هشتم کمک های اولیه را فرا گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز