خبرگزاری کار ایران

آماده باش نیروهای هلال احمر گلستان در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۴۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش نیروهای عملیاتی استان در پی هشدارهای هواشناسی وقوع برف و سرما و یخبندان خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: به دنبال اطلاعیه سطح نارنجی هواشناسی استان از روز یکشنبه ۱۸ دی مبنی بر بارندگی، ریزش برف در اغلب نواحی استان، احتمال وقوع کولاک، کاهش محسوس دما، تداوم سرما و یخبندان، مه غلیظ و وزش باد نسبتا شدید نیروهای عملیاتی استان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افژود: از امروز تا پایان مساعد شدن شرایط جوی، ۱۰۷ امدادگر و نجاتگر استان در ۱۶ پایگاه امدادو نجات، ۱۲ مرکز پاسخگویی اضطراری شعب، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان(EOC)، یک مرکز امداد هوایی، یک تیم واکنش سریع، یک مرکز آنست(سگ‌های جست‌وجو و نجات)، ۳ پست موقت گمیشان، مراوه تپه و اردوگاه دلند با بکارگیری ۱۹ آمبولانس و ۱۱ خودروی نجات برای پوشش حوادث احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی در پایان به هم استانی ها توصیه کرد تا مساعد شدن شرایط جوی حتی الامکان در مناطق برف گیر و کوهستانی تردد کمتری داشته باشند و در صورت وجود ضرورت ضمن رعایت موارد ایمنی و احتیاط کامل‌ و به همراه داشتن البسه گرم و مواد غذایی، در محورهای برفی از زنجیر چرخ استفاده کنند و در صورت بروز حادثه با شماره ١١٢ ندای امداد تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز