خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان:

بیش از ۲۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۷۷

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بیش از ۲۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود و شعار محوری امسال «ما مقاوم هستیم» است که از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت دفاع مقدس ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ باقر رحمانی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بخشی از هویت ماست؛ ما با دفاع هشت ساله خود توانستیم نقشه های آنها را باطل کنیم و یک سری عوامل و ابزاری در این کار دخیل بودند.

رحمانی اظهار داشت: هدف دشمن در هم کوبیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و قصد داشتند سه روزه اهواز را و یک هفته ای تهران را فتح کنند ولی با ندای امام خمینی(ره) بسیاری از این توطئه ها خنثی شد.

وی اذعان داشت: شعار محوری امسال «ما مقاوم هستیم» است که از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت دفاع مقدس ابلاغ شده است و ۲۳۴۳ برنامه در این هفته پیش بینی شده است که ۳۴ برنامه شاخص است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا استان گفت: بزرگداشت ۵۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی، دیدار و تحلیل از خانواده های شهدا، نکوداشت و تجلیل از۳۰۰۰۰ بسیجی پیشکسوت، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، اجرای نمایش خیابانی، توزیع کمک های مومنانه، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، آلبوم شهدا به خانواده معظم شهدا، یادواره شهدای سلامت، از برنامه های شاخص ما در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز