خبرگزاری کار ایران

مراسم استقبال از شهداء خان طومان درگرگان و علی آبادکتول برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۱۶

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان گفت: گلستان امروز میزبان ۵ شهید تازه تفحص شده خان طومان است و مراسم استقبال از شهداء خان طومان در شهرستان گرگان و علی آبادکتول برگزار می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، احسان صادقی اظهارکرد: ۵ شهید تازه تفحص شده خان طومان در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام امروز وارد گلستان خواهند شد.

وی ادامه داد: پیکر پاک و مطهر شهید عبدالله اسکندری ، شهید حاج رحیم کابلی ، شهید عباس آسمیه شهید مصطفی تاش موسی، شهید حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان امروز وارد استان گلستان خواهد شد.

وی گفت: همسر شهید بزرگوار رحیم کابلی اصالتا علی آبادی است لذا مراسم تشییع و استقبال از شهداء امروز ساعت ۱۱ صبح در علی آبادکتول و روستای پیچک محله برگزار خواهد شد.

صادقی بیان کرد: پیکر پاک این شهیدان بعد از علی آبادکتول راهی گرگان می شود تا ساعت ۱۳ همزمان با نماز ظهر و عصر از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه نینوا با حضور پرشور مردم،عزاداران سید الشهداء (ع) و نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شهید پرور استان بخصوص مردم ولایت مدار دارالمومنین گرگان جهت تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان و شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز