خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه نینوا گلستان:

۱۱۰ هزار دام سبک وسنگین در گلستان ویزیت رایگان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۶۸

مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه نینوا استان گلستان گفت: درسه ماه ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۰ هزار دام سبک وسنگین به صورت رایگان ویزت ومشاوره انجام دادیم.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ رضا خزائیان اظهارکرد: بیش از ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی گلستان تحت پوشش بسیج جامعه کشاورزی سپاه قرار دارد و نیروهای ما با هدف شناسایی و رفع موانع تولید در سطح روستاها مشغول به خدمت به این قشر کمک می کنند.

وی ادامه داد: تشکیل کارگاه ها و کلاس های آموزشی جهت توانمندسازی مربیان، تشکیل کارگاه های آموزشی به منظور توانمندسازی کشاورزان در تمامی روستاهای تحت پوشش، بازدید های علمی از مزارع آموزشی توسط مربیان با هدف پایش مزارع کشاورزی، ارائه توصیه های ترویجی به کشاورزان به صورت چهره به چهره از جلمه اقدماتی است انجام دادیم.

وی بیان کرد: در حدود نیمی از زمین های کشاورزی گلستان و تعداد ۱۵۲۵ مربی با تحصیلات کشاورزی در ۷۰۰ روستا شامل ۴۱۰۰۰ کشاورز تحت پوشش برنامه های جهش تولید هستند و ۶۱ هزار قطعه زمین که در سامانه های ما ثبت شده  که مشغول همکاری با بسیج جامعه ی کشاورزی می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تحت عنوان قرارگاه نوروز، همکاری کامل با اداره کل دامپزشکی استان داشتیم و تیم های مشترک اعزام و سی هزار راس دام معاینه، مشاوره و تجویز دارو به صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز