خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان:

کاهش مصرف آب امری با آگاهی و اطلاع رسانی محقق می‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۸

با آگاهی و اطلاع رسانی می‎توان مردم را به سمت کاهش استفاده از مصرف آّب تشویق کرد و از مشارکت آن‌ها در این بخش بهره برد.

ایلنا - گرگان: معاون بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان گفت: با آگاهی و اطلاع رسانی می‌‎توان مردم را به سمت کاهش استفاده از مصرف آّب تشویق کرد و از مشارکت آن‌ها در این بخش بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، مهدی شکیبافر با تاکید برنقش رسانه ومطبوعات در ترویج الگوی مصرف پایدار ابراز داشت: رسانه باید فرهنگ مصرف پایدار یعنی تامین نیازهای اساسی بشر بدون صدمه محیط زیست و حفظ آن برای نسل حاضر و آینده را نهادینه کنند.

معاون بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش موثری در ارتقای آگاهی عمومی و آموزش مصرف کنندگان در رعایت الگوی صحیح و سبک‎های زندگی دارند متذکر شد: رسانه‎‌ها در برنامه‎های آموزشی و ترویجی خود در خصوص ارائه الگوهای مصرف پایدار تمرکز ویژه‌ای بر زنان، کودکان وجوانان به عنوان بخش عمده‌ای از مخاطبین خود توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات باعثمی‌‎شود تا مردم درموردآنچه می‌‎دانند بهتر واکنش نشان دهند یعنی اگرازمصرف آب خوداطلاع داشته باشند در زمینه صرفه جویی آن اقدام خواهندکرد به گفته وی کاهش مصرف آب امری مشارکتی است که با آگاهی و اطلاع رسانی محقق می‌‎شود.

معاون بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان با اشاره به نقش مردم در اصلاح مدیریت مصرف اذعان کرد: مردم با رعایت الگوهای مصرف، توجه به منافع ملی و فردی، صرفه جویی وپرهیز از اسراف، اصلاحات درون ساختمان‎‌ها، جلوگیری از هدررفت آب، توجه به حفظ کیفیت آب، آموزش فرزندان و توجه به قیمت تمام شده ویارانه دریافتی از این سرمایه ملی و حیاتی به بهترین وجه استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز