خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای طرح تحول سلامت، تحولی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۰۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی خواستار تلاش مضاعف برای خدمات دهی مطلوب به مردم شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حسین کلانتری" در دیدار با مدیرکل و مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه جامعه ایفا می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات دهی این سازمان در بخش های مختلف، عنوان کرد: تلاش تامین اجتماعی در خدمات دهی به نیازمندان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، بیان کرد: این خدمات دهی  باید پیوسته و به صورت کمی و  کیفی گسترش و توسعه یابد.

کلانتری با اشاره به نگاه خاص امام خمینی(ره) به مسئله درمان و معیشت مردم، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از دولت ها رسیدگی به امور درمانی مردم بوده و همواره بر این مهم تاکید داشته اند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه《 بیمار جز دغدغه بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد، تصریح کرد: اجرای طرح تحول سلامت تحولی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی قابل توجه است، بیان کرد: این خدمات ارزشمند است ولی هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز