خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در دیدار آیت الله سبحانی:

باید منابع پایداری برای نظام سلامت کشور تعریف شود

کد خبر : ۲۹۸۹۶۶

وزیر بهداشت گفت: باید منابع پایداری برای نظام سلامت تعریف شود تا خدمات ارائه شده توسط وزارت بهداشت در حوزه درمان و سلامت عمومی ماندگار و پایدار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعه در قم اظهار داشت: جامعه پزشکی برای افزایش خدمات خود نیازمند حمایت همه جانبه است. 

وی افزود: با وجود مشکلات کشور در حوزه اقتصادی عزم دولت تدبیر و امید بر تقویت حوزه سلامت استوار است. 

وزیر بهداشت با اشاره به دغدغه علما و مراجع تقلید در خصوص افزایش جمعیت کشور گفت: اخیرا دستورالعملی را در وزارت بهداشت اجرایی کرده‌ایم که براساس تولد هر نوزاد ۴ ماه از دوران خدمت پزشک مربوطه را کسر می‌کنیم؛ معتقدیم اگر مشوق‌های اقتصادی به درستی تعریف شود مسئله فرزند آوری بین مردم با استقبال بیشتری روبرو می‌شود البته این موضوع یک بحث فرهنگی است و باید در بین نخبگان جامعه بررسی شود. 

وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان در شهر قم گفت: دو بیمارستان تا پایان سال در شهر قم به بهره برداری خواهد رسید و چند بیمارستان دیگر از جمله بیمارستان هزار تخت خوابی که دکتر روحانی وعده ساخت آن را داده بودند در شهر قم احداث خواهد شد. 

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه باید ساز و کاری برای تقویت خدمات بهداشتی درمانی ایجاد شود گفت: باید منابع پایداری برای نظام سلامت تعریف شود تا خدمات ارائه شده توسط وزارت بهداشت در حوزه درمان و سلامت عمومی ماندگار و پایدار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز