خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجموعه «گلاره پخش البرز»:

تولیدکنندگان، نیازمند تسهیلات و حمایت‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۸۶

محمدرضا پورحسن رودپشتی، از سال 1387 فعالیت خود در زمینه صنعت غذا و از سال 1382 در حوزه تولید و بسته‌بندی ادویه‌جات را آغاز کرده است و مجموعه «گلاره پخش البرز» را با برند «غلویرک» ثبت کرده است. وی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و پرسنل متعهد و کارآزموده با استراتژی تولید محصولات با کیفیت و استاندارد با حفظ ارزش غذایی فعالیت می‌کند. از جمله فعالیت‌های او تولید و بسته‌بندی ادویه‌جات، حبوبات، سرگل و گل زعفران، غلات و برنج، قند و چای، سویا، نشاسته، دانه‌های روغنی و غیر روغنی و... می‌باشد.

تولید و توزیع سالیانه 200 ادویه

به گزارش ایلنا، پورحسن درباره میزان تولید و اشتغالزایی شرکت متبوع خود گفت: در شرکت «گلاره پخش البرز» 12 نفر به‌طور مستقیم و 10 نفر به‌‍‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و در شرایط بد اقتصادی، این شرکت تلاش کرده است که در جایگاه خود، زمینه فعالیت برای افراد مختلف را ایجاد کند.

وی افزود: تولیدات این شرکت، با توجه به سفارش گذاری‌های انجام شده توسط شرکت‌های مختلف انجام می‌شود که منجر به تولید و توزیع سالیانه 200 تن ادویه می‌شود.

همکاری با برندهای مختلف مواد غذایی

مدیرعامل شرکت گلاره پخش البرز در پاسخ به این سوال که چه سهمی در بازار داخلی دارند و وضعیت صادرات این شرکت چگونه است، گفت: این شرکت از لحاظ تولیدات داخلی در رتبه بالایی قرار دارد؛ زیرا تامین کننده مواد اولیه اکثر شرکت‌های مواد غذایی بزرگ ایران نظیر: آماده لذیذ، کدبانو، ستاره یخی(ب آ)، مهرام، آروین ماکارون، نامی نو، آفتاب دشت پارت، میهن و ... است؛ در سطح بین‌المللی نیز اقدامات جدی انجام می‌دهد و با کشورهایی مانند عمان و عراق در حال مذاکره می‌باشد.

تولیدکنندگان، نیازمند تسهیلات و حمایت‌های دولتی

لزوم حمایت و تسهیل‌گری دولت

پورحسن در مورد مشکلات موجود در حوزه کاری خود گفت: از جمله مشکلات می‌توان به ندادن اعتبارات به شرکت‌ها جهت توسعه و پیشرفت کار اشاره کرد.

وی افزایش قیمت محصولات و عدم ثبات قیمت دلار و کنترل صادرات و واردات را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: در بعضی موارد ادارات دارایی و مالیات فشار کاری را افزایش نیز می‌دهند.

پورحسن در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌ها‎، جهت رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد و تولید، مساعدت و حمایت دولت از تولیدکنندگان ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز