خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه

پیمانکار تونل قطار شهری کرمانشاه به زودی مشخص می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: به زودی پیمانکار تونل قطار شهری کرمانشاه مشخص خواهد شد و کارها آغاز می گردد.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، شهردار کرمانشاه از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار تونل قطار شهری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مهمترین مشکل قطعه سه راه 22 بهمن به سمت میدان آزادی قطار شهری کرمانشاه پیمانکار بود که به زودی مشخص می‌شود

عبدالرضا شعبانی با اشاره به اینکه  این قطعه بصورت زیرزمینی خواهد بود و باید برای آن تونل حفر شود، اظهار کرد: پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار عملیات احداث تونل از سه راه 22 بهمن تا میدان آزادی به طول یک و نیم کیلومتر آغاز می شود.

شهردار کرمانشاه گفت: با تعیین پیمانکار پروژه و ظرف حداکثر یک و نیم ماه پس از تعیین پیمانکار، کار سریعا آغاز خواهد شد و حداکثر شش ماه طول می‌کشد تا به نتیجه برسد.

شعبانی با بیان اینکه مهمترین عامل برای شروع کار تامین مالی است، ادامه داد: درحال حاضر 23 میلیارد تومان از اعتباری که برای این کار نیاز است تامین شده و فعلا مشکلی از لحاظ منابع مالی وجود ندارد.

شهردار کرمانشاه همچنین از بازگشایی یک معبر 800 متری از خیابان نواب به سمت میدان جلیلی و چوب فروشها خبر داد و با تأکید بر اینکه احداث این معبر مشکل اساسی ترافیک منطقه را حل خواهد کرد، یادآورشد که احداث این معبر در مراحل نهایی کار است و آسفالت‌ریزی آن نیز به زودی انجام می‌شود

کد خبر : ۳۲۲۹۶۸