خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان؛

محدودیت‌های ترافیکی در روز یوم الله ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۵۸

پلیس راهور انتظامی استان همدان، صبح امروز با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در روز یوم الله۲۲ بهمن را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، پلیس راهور استان همدان با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مومن استان در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد که به شرح ذیل اعلام می شود:

الف) مسیرراهپیمایی پیش بینی شده در شهر همدان
میدان امام(ره) - خیابان شریعتی - بلوار خواجه رشید - میدان آرامگاه - خیابان بوعلی وتجمع در میدان امام(ره)
تذکر: در صورت توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای فوق از ساعت ۰۶۰۰ روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل خواهند شد

ب) محدودیت های ترافیکی
۱ - از ساعت ۹۰۰۰تردد خودروهای شخصی از خیابان‌های ششگانه منتهی به میدان امام(ره) از مقاطع خیابان اکباتان میدان هفتم تیر خیابان باباطاهر میدان امامزاده عبدالاه خیابان شریعتی میدان شریعتی خیابان بوعلی میدان ارامگاه بوعلی سینا خیابان تختی تقاطع تختی وخیابان شهدا از میدان پروانه ها وهمچنین ترددخودروهای حمل ونقل عمومی(تاکسی واتوبوس شرکت واحد) از زمان تجمع و شروع راهپیمایی تا پایان ماسم ممنوع خواهد بود.

۲ - از زمان شروع مراسم راهپیمایی تردد کلیه خودروها وموتورسیکلت ها از میدان امامزاده عبداله، میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید ممنوع خواهد بود.

۳ - تردد در بلوار خواجه رشید در هر دو سمت رفت و برگشت تا زمان عبور و تجمع راهپیمایان عزیز ممنوع است.

۴ - تردد از سمت میدان جهاد، تقاطع پاستور، بلوار مدنی و خیابان بین النهرین به سمت میدان آرامگاه در زمان حضور و عبور راهپیمایان ممنوع است.

در سایر شهرستان‌ها نیز برابر روال سنوات قبل محدودیتهای ترافیکی اجرای راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

لذا پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان عزیز در خواست می‌کند:

۱ - از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی جداً خودداری کنید بدیهی درصورت پارک خودرو و موتورسیکلت پلیس راهور اقدام به جابجایی توسط جرثقیل خواهد کرد.

۲ - به دلیل جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی حدالامکان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل‌هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی‌کند، پارک کنند.

۳ - تردد موتورسیکلت نیز همانند خودرو در بین راهپیمایان ممنوع است و در صورت عدم توجه به دستورات پلیس موتورسیکلت برابر قانون متوقف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

۴ - با همکاری و انتخاب مسیر های جایگزین ما را در اجرای هرچه بهتر طرح های ترافیکی یاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز