خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کوزران در گفتگو با ایلنا:

شهرداری کوزران بر ریل خدمت قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۴۲

پس از تغییر مدیریت در شهرداری کوزران شاهد تغییراتی محسوس در خدمات دهی شهرداری کوزران هستیم و به تعریف دیگر، شهرداری بر ریل خدمت قرار گرفته است.

سخنگوی شورای شهر کوزران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: طی چند ماهه اخیر شهرداری کوزران با توجه به شرایط ویژه و نیز اعتبارات ناچیزی که در اختیار داشته، عملکرد مطلوبی بجا گذاشته و رضایت شهروندان را به همراه داشته است که نقش فرامرزی شهردار کوزران در این راستا مبرهن است.

داود امامی افزود: پس از تغییر مدیریت در شهرداری کوزران شاهد تغییراتی محسوس در خدمات دهی شهرداری کوزران هستیم و به تعریف دیگر، شهرداری بر ریل خدمت قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر کوزران خاطرنشان ساخت: متاسفانه شهرداری کوزران با مبالغ فراوانی تعهدات مالی روبرو است که کار شهردار را با مشکلاتی روبرو ساخته که با وجود این موانع، شهرداری مدبرانه به مدیریت برنامه‌های خود و تعالی جایگاه شهری کوزران پرداخته است.

امامی بیان کرد: شهرداری کوزران در حال جلب رضایت شهروندان بصورت جهادی و محله محور است و از سویی نگرشی بر توجه به ظرفیت‌های توسعه و برون رفت از بن بست محرومیت را مانند ساماندهی تفرجگاه سراب قره‌دانه و... آغاز کرده است.

امامی در ادامه گفت: شهردار کوزران در مدت شش ماهه اخیر مدیریت خوبی از خود به نمایش گذاشته و برنامه‌های خوبی هم برای سال جاری در شهر در راستای آراستن مبلمان شکیل شهری و ساماندهی مشاغل مزاحم و اصلاح هندسی میادین و تقاطع‌های سطح شهر دارد که امیدواریم سال جاری با همدلی مردم و شهرداری و تلاشی مضاعف شاهد خلق خدمت در این شهر محروم باشیم.

امامی درباره عملکرد شهرداری کوزران در ایام نوروز گفت: شهرداری کوزران، عملکرد قابل دفاعی در ایام نوروز بجا گذاشت و با توجه به بضاعت اندکش، رضایت بخش عمل کرد. به ویژه شخص شهردار که از دو ماه قبل از نوروز به اجرای برنامه‌های خود همت گمارد و در روز نوروز نیز در کنار مردم قدر‌شناس کوزران ماند.

امامی خاطر نشان کرد: از سوی مردم شهر کوزران از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری کوزران تقدیر کرده و امیداست با این روحیه ستودنی شاهد آتیه‌ای بهتر برای دیارمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز