خبرگزاری کار ایران

شهردار قصرشیرین:

رفع مشکل مناطق غیر برخوردار نشانگر وسعت اقدامات عمرانی در قصرشیرین است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۴۵

شهردار قصرشیرین رفع مشکل مناطق غیربرخوردار را نشانگر وسعت اقدامات عمرانی در این شهر دانست.

شهردار قصرشیرین در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که وسعت اقدامات عمرانی در این شهر نشانگر رفع مشکل مناطق غیربرخوردار است، به تشریح برخی از اقدامات عمرانی شهرداری این شهر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه در قصرشیرین، فریبرز نجفی مهر، در تشریح اجمالی از اقدامات عمرانی شهرداری قصرشیرین گفت: رفع مسائل و مشکلات شهری به ویژه در مناطق غیربرخوردار از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: در واقع معیارسنجش و ارزیابی عملکرد مدیریت شهری سطح خدمت رسانی و اجرای برنامه‌های شهری شامل خدمات؛ عمرانی، زیرساختی و خدماتی است.

نجفی مهر شاخص ارزیابی عملکرد مجموعه مدیریت شهری را رفع معضلات و مشکلات موجود در مناطق غیربرخوردار دانست و اظهار کرد: اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی در سطح مناطق محروم یکی از نیازهای اساسی مجموعه شهری است.

شهردار قصرشیرین در پایان در تشریح اجمالی اقدامات عمرانی صورت گرفته در این شهر به نصب یکدستگاه تلویزیون شهری در بلوار راه کربلا(درب بانک رفاه)، اتمام موزائیک فرش پیاده رو انتهای خیابان ساحلی، موزائیک فرش پیاده رو محله باغچه خرما، نصب۲عدد سایه‌بان(ایستگاه تاکسی) روبروی پارک شاهد و بسیج و نصب تعداد ۳۵ چراغ پارکی از تأمین اجتماعی تا پارک بسیج اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز