خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران کرمانشاه به مرقد امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۱۵

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان کرمانشاه به مرقدمطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان‌های زائرین مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: پیش فروش بلیط در تاریخ ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ خرداد ممنوع است و همه اتوبوس‌ها در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان به‌صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

کرمی گفت: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران حضور به هم رسانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند.

وی ادامه داد: گشت‌های راهداری در تمام مسیر‌های منتهی به مرقد امام خمینی (ره)، در راه‌های حوزه استحفاظی استان مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: کاروان‎هایی که ۱۳ خرداد اعزام می‎شوند مستقیما به مرقد امام خواهند رفت.

کرمی یادآوری کرد:  در این ایام هم راهداران در طول مسیر‌ها به صورت گشت‌های منظم در این ایام فعال است و با همکاری پلیس راه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تا شرایط ایمنی در محور‌ها برقرار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز