خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین عنوان کرد؛

ادامه شورا هراسی و تقابل با شورا توسط شهردار قزوین/ شهردار برداشت صحیحی از فساد و فسادستیزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۶۰

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه به رغم همکاری و سعه صدر اعضای شورا باز هم مسیر شورا هراسی و تقابل با شورا توسط شهردار قزوین ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا که با دستور کار اعلام نظر اعضای شورا پیرامون پاسخ شهردار قزوین برگزار شد، با بیان اینکه از پاسخ شهردار قزوین به سوالات مطرح شده قانع نشده ، اظهار کرد: سؤالات اعضای شورا همگی پیرامون معضلات و مشکلات در دو سال اخیر بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: متاسفانه پاسخ شهردار قزوین به سئوالات اعضای شورا همراه با آمارسازی و ارایه اطلاعات غلط بود و لذا در نهایت برای بنده این پاسخ‌ها قانع کننده نبود.

وی همچنین در خصوص پرسش مطرح شده در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: در طول دو سال گذشته حتی یک پروژه سرمایه‌گذاری برای شهر تعریف و اجرا نشد و آقای شهردار باز هم ما را به آینده وعده می‌دهد، در این حوزه سهم جذب شهرداری از سرمایه‌گذاری صفر ریال بوده است.

این عضو شورای شهر قزوین در ادامه سخنانش با بیان اینکه در حوزه اتوبوسرانی و خدمات رسانی به مردم مشکلات زیادی وجود دارد تصریح کرد: در دوران تصدی شهردار، زمان رسیدن اتوبوس‌های درون شهری در ایستگاه‌ها در بعضی مسیرها از پنج دقیقه به یک ساعت رسیده و نارضایتی بسیاری از شهروندان را موجب شده است که در این خصوص هیچ پاسخ مناسبی دریافت نشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: یکی از مشکلات مهم شهروندان وجود سگ‌های بلاصاحب و سد معبر وانت بارها است، تاکنون در دیدارهای مردمی و میز خدمت گلایه‌ها و تماس‌های زیادی وجود داشته است اما متاسفانه هنوز طرح مناسبی در این حوزه ارایه نشده است.

وی تصریح کرد: اتخاذ سیاست‌های سلیقه‌ای در دوران مدیریتی شهردار باعث شده هنوز این وضعیت ساماندهی نشود.

اللهیاری به وعده‌های شهردار پیرامون هوشمندسازی اشاره و بیان کرد: بعد از گذشت دو سال در حوزه هوشمندسازی و اصرار شورا بر اتخاذ سیاست‌ تخصیص صد درصدی اعتبار به پروژه‌های این حوزه متاسفانه حتی یک پروژه در حوزه هوشمندسازی به اجرا و بهره برداری نرسیده و شورا در انتظار یک نرم افزار و سامانه در این حوزه مانده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر گلایه دارند، گفت: ما پاسخی برای این مطالبه مردم نداریم و مجبوریم وعده بدهیم که با گرم شدن هوا آسفالت ریزی می‌شود همچنین در حوزه ترافیک نیز شاهد افزایش و نابسامانی ترافیکی در سطح شهر هستیم چرا که ترافیک شهری از یک خیابان نادری در شهر به ۱۰ خیابان درسطح شهر رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم در نواحی منفصل شهری منتظر اجرای یک میز خدمت از سوی شهردار هستند، افزود: شهردار در رابطه با ندادن اتوبوس به یک نهاد نظامی از فسادستیزی سخن گفت اما باید بگویم متاسفانه برداشت صحیحی از فساد و فسادستیزی ندارید و ضروری است گفته خود را اصلاح کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز