خبرگزاری کار ایران

توسط شهردار تبریز؛

اتوبوس‌های جدید به مسیرهای کمربندی میانی و اوغلی اضافه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۳۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در ادامه ارتقای خدمات و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، دو دستگاه اتوبوس به مسیرهای کم برخوردار شامل مسیرهای ۱۸۲ کمربندی میانی و ۱۸۵ اوغلی اضافه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به خرید اتوبوس‌های نو در ماه‌های اخیر و همچنین اتمام تدریجی جذب و بکارگیری ۱۰۰ نفر راننده جدید، به مرور شاهد اختصاص اتوبوس‌های نو به مسیرهای کم برخوردار و نیازمند اتوبوس و شروع فعالیت این اتوبوس‌ها هستیم.

وی افزود: در همین راستا دو دستگاه اتوبوس به مسیرهای ۱۸۲ کمربندی میانی (حد فاصل دانشگاه پیام نور تا راهنمایی و بالعکس) و ۱۸۵ اوغلی اضافه شد تا مشکل کمبود اتوبوس این مسیرها نیز مرتفع شود.

عباس‌نژاد با اشاره به استمرار نوسازی ناوگان سایر خطوط نیز گفت: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مبنی بر تسریع در اختصاص اتوبوس‌های خریداری شده به مناطق محروم و کم برخوردار، در روزهای آتی نیز به تدریج شاهد بکارگیری اتوبوس‌های نو و جدید در خطوط نیازمند اتوبوس خواهیم بود و این امر تاثیر مثبتی در کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌ها و افزایش کمی و کیفی خدمات اتوبوسرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز