خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در گفتگو با ایلنا:

گله‌مندی کشاورزان از کارخانه قند اسلام آباد غرب مورد توجه مسئولین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۹

گله مندی کشاورزان از کارخانه قند اسلام آبادغرب باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد و با تعامل و ارتباط مستمر باید رونق بیشتر کارخانه قند در دستور کار قرار بگیرد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در سال زراعی جاری ۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان اسلام آبادغرب به کشت محصول چغندر قند اختصاص یافته و در همین راستا بیش از ۱۸۰ هزار تن محصول از این مزارع برداشت شده است.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب اظهار داشت: ‌ به لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصول تولیدی این شهرستان کارخانجات استان‌های همجوار بیش از ۵۰ درصد از چغندر قند تولیدی را به طرق مختلف خریداری کرده‌اند و انتظار داریم در سنوات آینده بیشتر چغندر تولیدی به کارخانه قند اسلام آباد غرب تحویل شود.

وی افزود: گله‌مندی کشاورزان از کارخانه قند اسلام آبادغرب باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد و با تعامل و ارتباط مستمر باید رونق بیشتر کارخانه قند در دستور کار قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب تاکید کرد: در سال‌جاری ۹۰ هزار تن چغندر توسط کشاورزان به کارخانه قند وارد شده و با توجه به ظرفیت ۱۵۰ هزار تنی این کارخانه و رقم بالای بیکاری در شهر باید کشاورزان علیرغم مشکلات موجود سعی کنند اولویت واگذاری محصول تولیدی خود را به کارخانه قند این شهر اختصاص دهند و مازاد تولید به استان‌های همجوار ارسال شود.

جلیلیان در پایان سخنان خود تعامل بین کشاورزان و کارخانه قند را مورد تاکید ویژه قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز