خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان مطرح کرد:

هیچ مانعی در جوجه ریزی در مرغداری ها وجود ندارد/ با تخلفات در توزیع کود در استان برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۷۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در تولید و جوجه ریزی بجز محدودیت های بهداشتی هیچ محدودیتی نداریم.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در جلسه ستاد تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: توزیع کلیه نهاده های بخش کشاورزی باید با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی باشد تا این نهاده ها به دست تولیدکنندگان واقعی مثل مرغداری ها، کارخانه جات خوراک دام و طیور برسد.

وی همچنین بر نظارت سازمان جهاد کشاورزی و همه بخشهای مرتبط در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید مراقبت ها بیشترشود تا واسطه ها و دلالان در این خصوص ورود پیدا نکرده و نهاده ها به دست تولیدکنندگان واقعی برسد.

جعفری در ادامه گفت: ما در تولید و جوجه ریزی بجز محدودیت های بهداشتی هیچ محدودیتی نداریم و برای افزایش تولید باید زمان پرورش مرغ از 90 روز به 75 روز کاهش یابد..

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بیشترین سهمیه را برای توزیع شکر و برنج در استان بگیریم تا توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد : حمل کود به استان یکی از اولویت های سازمان است و اگر کود موجود در استان توسط افرادی غیر از مراکز توزیع مجاز توزیع شود توسط دستگاه های نظارتی و تعزیرات به شدت برخورد خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه تا اکنون 55 هزار و 500 تن کود اوره  وارد استان شده اظهار کرد:  برنامه خرید حدود شش هزار تن  توسط سازمان تعاون روستایی در دست اقدام است و حدود پنج هزار تن هم  توسط شرکت خدمات حمایتی صورت گرفته که تا چند روز آینده وارد  استان خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در پایان بر نظارت و کنترل شدید تری برای برخورد با تخلفات احتمالی در خصوص توزیع کود در استان  تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز