خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۲ اسفندماه؛

مراسم روز ایثار و شهادت در آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۱۲

همزمان با 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) مراسم روز ایثار و شهادت در آموزشگاه شهید حسن خدمتی آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، محمد معدندار مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این مراسم گفت: وظیفه همگان است که در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

معدندار افزود: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیشترین ارتباط را با جامعه دارد می‌تواند خود در انتقال فرهنگ شهادت تاثیر زیادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: اعتقاد و ایمان قلبی به معاد و روز قیامت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات، غیرت جوانان و شناختن اهداف و رشادت ها و فداکاری های شهدا از راه های اصلی زنده نگه داشتن فرهنگی شهادت در جامعه است.

معدندار با اشاره به اینکه شهدا از تمام دلبستگی‌های دنیایی دل بریدند، گفت: شهدا با شهادت خود راه صد ساله را یک شبه طی کردند و به حقیقت رسیدند.

وی تصریح کرد: با توجه به درس‌های گذشت و فداکاری شهدا وصیت نامه های آنها بعنوان الگویی برای زندگی و مسیر حرکت دانش آموزان در کتاب های درسی گنجانده شود.

معدندار با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت و ایثار می تواند بعنوان فرهنگی والا در جامعه نهادینه شود خاطر نشان کرد: دشمنان کشورمان از ابتدا تاکنون همواره از راه های مختلف درصدد ضربه زدن به این فرهنگ هستند.

وی یکی از راه های مهم ضربه زدن دشمن به فرهنگ غنی شهادت در کشور را هجوم فرهنگی دانست و گفت: جوانان ما باید مراقب این هجوم دشمن باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز