خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بابلسر خبرداد:

پنج ستاره ای شدن مدارس بابلسر در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۷۲

با مشارکت خوب مدیران مدارس، بابلسر رتبه ممتاز استان در پروژه مهر و اجرای طرح بهسازی و رنگ آمیزی مدارس را به خود اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر گفت: اهمیت توسعه فرهنگی مسأله‌ای راهبردی در هر نظام اجتماعی است و به هر اندازه‌ای که مورد غفلت و سهل‌انگاری قرار گیرد، ارکان جامعه بیشتر آسیب می‌بیند و از این رو با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش بابلسر در سال تحصیلی جاری، نه هزار و۸۵۰ نفر از دانش آموزان بابلسر در مسابقات فرهنگی و هنری آموزشگاهی و چهار هزار و ۲۰۰ نفر نیز در مسابقات شهرستانی شرکت کردند که نفرات بر‌تر هر رشته برای شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، ولی الله نعمتی با بیان اینکه اهمیت هنر در آموزش و پرورش و نقش آن در زندگی بر کسی پوشیده نیست و توجه به آن بسیار حائز اهمیت است؛ کسب رتبه برگزیده کشوری هم سرایان فرهنگی امور تربیتی؛ کسب مقام نخست هنرهای آوایی دختران و دوم هنرهای آوایی استانی و کشوری پسران، کسب رتبه بر‌تر استانی در تربیت سیاسی، عفاف و حجاب و گفتمان دینی و بازسازی عتبات عالیات و طرح غنی سازی اوقات فراغت را از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه پرورشی برشمرد.

وی کسب مقام بر‌تر استانی در هنرهای تجسمی و رشته‌های ادبی در جشنواره ایثار و شهادت، کسب رتبه بر‌تر استانی مشاور پژوهنده، کسب رتبه بر‌تر استانی در هفته بهداشت روان، کسب مقام بر‌تر توسط کار‌شناسان مشاوره و بهداشت و سلامت در جشنواره نوجوانان سالم استان، کسب رتبه بر‌تر طرح مروج سلامت و پنج ستاره‌ای شدن ۱۲ مدرسه شهرستان در حوزه سلامت را از دیگر دستاورد‌های حوزه پرورشی عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر تصریح کرد: با مشارکت خوب مدیران مدارس، بابلسر رتبه ممتاز استان در پروژه مهر و اجرای طرح بهسازی و رنگ آمیزی مدارس را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی ۵۰ دوره ضمن خدمت برای کتب جدید التالیف و دوره‌های مدرسه محور اجرا شده است.

نعمتی کسب رتبه‌های بر‌تر استان در اقدام پژوهی، مسابقات آیه‌های تمدن و المپیاد ریاضی بسیج را از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه آموزش برشمرد و گفت: یک نفر از فرهنگیان بابلسر در سال تحصیلی جاری در جشنواره تولید الکترونیکی استثنایی رتبه نخست را کسب کرد.

وی از راهیابی سه نفر از دانش آموزان شاهد به مسابقات مطالعات و پژوهش کشوری و ۲۰ نفر به مرحله استانی طرح جابر بن حیان خبر داد و خاطر نشان کرد: ۴۵نفر از دانش آموزان این شهرستان با رتبه زیر هزار در کنکور سراسری پارسال قبول شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز