خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل ورئیس اداره بهزیستی کاشان در گفتگو با ایلنا:

در هر هفته بالغ بر ۲۰۰ کودک از خدمات آدینه مهد بهزیستی کاشان بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۸

در هر هفته در تعداد ۸ آدینه مهد مصلی‌های نماز جمعه هاس شهرهای کاشان، برزک، قمصر، جوشقان قالی، کامو، نیاسر، مشهد اردهال و مشکات بالغ بر ۲۰۰ کودک از خدمات آموزشی آدینه مهد بهزیستی کاشان بهره‌مند می‌شوند.

ایلنا: معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: در هر هفته در تعداد ۸ آدینه مهد مصلی‌های نماز جمعه هاس شهرهای کاشان، برزک، قمصر، جوشقان قالی، کامو، نیاسر، مشهد اردهال و مشکات بالغ بر ۲۰۰ کودک از خدمات آموزشی آدینه مهد بهزیستی کاشان بهره‌مند می‌شوند.

«امین عسگری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در هرهفته در هر آدینه مهد تعداد دو مربی همراه با تجهیرات مربی کار خدمات رسانی یه کودکان را در مصلی‌های نماز جمعه این شهر‌ها به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تامین امکانات برای آدینه مهد‌ها به عهده ستاد‌های نماز جمعه هر شهر می‌باشد. گفت: قرار است ظرف یک هفته آینده با راه اندازی مکان جدید آدینه مهد در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان ۳ مر بی‌با امکانات و تجهزات در خدمت کودکان دراین مکان نماز جمعه باشند.

عسگری تصریح نمود: به ترتیب در هرهفته بالغ بر ۵۰ کودک در شهر کاشان، ۲۰ کودک در برزک، ۳۰ کودک در قمصر، ۲۰ کودک در جوشقان قالی، ۲۰ کودک در نیاسر، ۳۰ کودک در مشهداردهال، ۲۰ کودک در کامو و ۳۰ کودک در شهر مشکات از خدمات آموزشی آدینه مهد بهزیستی کاشان بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز