خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامی داشت هفته معلم؛

از مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی کاشان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۸۴

به مناسبت گرامی داشت هفته معلم با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از۲۰۰ نفرازمربیان ومدیران مهدهای کودک ومراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی کاشان تجلیل شد

به مناسبت گرامی داشت هفته معلم با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از۲۰۰ نفرازمربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی کاشان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان «امین عسگری» روز گذشته پنج شنبه هیجدهم اردیبهشت در مراسم جشنی که به منظور تجلیل از ۲۰۰ نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان به همت این اداره در کانون تربیتی الزهراء کاشان برگزارشده بود، ضمن گرامی داشت هفته معلم، نقش مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز توانبخشی تحت پوشش این اداره را نسبت به سایر نهادهای تربیتی شهرستان کاشان متمایز دانست و گفت: روحیه،؛ ایجاد انگیزه و شادابی به معلولین جسمی حرکتی و کودکان که روحیه ضعیف و محدودیتهایی نسبت به سایر افراد جامعه دارند از مهمترین وظایف مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان است.

وی معلمی را تیغ دولبه دانست و گفت: اگر معلم درست کودکان را آموزش دهد راه خدا، انبیا و امامان را رفته ولی اگرغیرازاین باشد آموزش ضد خدا را انجام داده است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه آموزشهای معلولین و کودکان خردسال باید متناسب با توانمندیهای آنها باشد. گفت: با توجه به اینکه هرکدام از کودکان و معلولین نیازهای متفاوت دارند مربی باید آنقدر تحمل داشته باشد که همزمان با شناخت مشکلات کودکان و معلولین آموزشهای لازم را نیز در اینگونه مراکزبه آنها ارائه نماید.

عسگری تصریح نمود: با توجه به اینکه در دوران کودکی حرکتهای چون ناخن خوردن، پرخاشگری و غیره از آنها سرمی زند مربی باید ضمن ارائه آموزشهای لازم دررفع اینگونه حرکات، آموزشهایی را در شناسایی اعداد ریاضی و غیره برای آمادگی ورود کودکان به دبستان به آنها ارائه نماید.

اجرای سرود، برنامه های شاد، اجرای نمایش نامه دربیان مشکلات معلولین جسمی حرکتی و تجلیل و اهدای بسته های فرهنگی به کلیه مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز توان بخشی اداره بهزیستی کاشان از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکراست درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰ نفر مربی کار آموزش در۷۰ مهدهای کودک و مراکز توان بخشی معلولین جسمی و حرکتی تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان را به عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز