خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

بیش از ۱۷۰ هزار نفر در درمانگاه فرهنگیان کاشان پذیرش شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش یکصد و ۷۰ هزار نفری مراجعان طی دوازده ماه گذشته در درمانگاه فرهنگیان این شهر خبر داد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش یک صد و ۷۰ هزار نفری مراجعان طی دوازده ماه گذشته در درمانگاه فرهنگیان این شهر خبر داد.

«عباس رجایی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر از فرهنگیان مناطق شمال استان اصفهان از خدمات درمانگاه فرهنگیان شهرستان کاشان بهره‌مند شده‌اند و ۱۴۲ هزار نفر نیز از سایر شهروندان بوده‌اند.

به گفته وی، باتوجه به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات به جامعه فرهنگیان، ۱۴ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های قلب و عروق، مغز و اعصاب، اطفال، زنان و زایمان، پوست و مو، ارولوژی، داخلی و اطفال در درمانگاه فرهنگیان کاشان خدمات ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین۲۲ نفر از پزشکان و پیراپزشکان در دو نوبت کاری، در بخش‌های دندانپزشکی، اپتومتری، تغذیه، تنظیم خانواده، مامایی، پرستاری و آزمایشگاه تشخیص طبی، در این واحد درمانی، مشغول به کار هستند.

وی اظهار داشت: به منظور خدمات به فرهنگیان و سایر شهروندان، بخش‌های نوار قلب، نوار عصب و عضله، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، گرافی دندان و ارتوپدی نیز در سال گذشته به بیش از۱۸ هزار نفر از مراجعان خدمات ارائه نموده است.

درمانگاه فرهنگیان کاشان از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است و در زمینی به مساحت۳۳۰ مترمربع در چهار طبقه و با ۱۳۰۰ متر مربع زیربنا با اولویت فرهنگیان مناطق شمال استان اصفهان به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز