خبرگزاری کار ایران

برای چهاردهمین سال متوالی اتفاق می افتد؛

فعالیت درمانگاه صلواتی سیدالشهداء قم در تاسوعا و عاشورا

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۹۳

فعالیت این درمانگاه از ساعت ۸ صبح روز تاسوعا، تا غروب عاشورا ادامه دارد / نزدیک به ۶۰ پزشک متخصص در این درمانگاه حضور دارند / قند خون افراد نیز به همت انجمن دیابت در این درمانگاه سنجش خواهد شد.

ایلنا: برای چهاردهمین سال متوالی، درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) قم، با حضور نزدیک به ۶۰ پزشک متخصص در رشته های مختلف، در تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سید محمدحسن طاهایی مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهداء(ع) صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران ظهر امروز برگزار شد، ‌ از فعالیت درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهداء در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر قم خبر داد و گفت: فعالیت این درمانگاه همانند ۱۴ سال گذشته از ساعت ۸ صبح روز تاسوعا شروع و تا غروب عاشورا ادامه خواهد داشت و خدمات خود را به عزاداران حسینی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعبه‌های درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) در دبیرستان‌های هدایتی، امیر کبیر و ابتدای عوارضی اتوبان قم - تهران مستقر هستند، گفت: در این درمانگاه صلواتی، تعداد ۴۵ الی ۶۰ تن از پزشکان متخصص چشم، اطفال، زنان، ‌ پوست و مو، فوق تخصص گوارش، تغذیه، ‌روانشناسی و مامایی از شهر های مختلف قم، تهران و اصفهان، عزاداران حسینی را به صورت کاملا رایگان و صلواتی ویزیت خواهند کرد؛ همچنین قند خون افراد نیز به همت انجمن دیابت در این درمانگاه سنجش خواهد شد.

طاهایی گفت: درسال های گذشته شاهد استقبال پورشور مردم از این درمانگاه صلواتی بودیم به گونه ای که فقط در سال گذشته غریب به ۴ هزار نفر مراجعه کننده داشتیم.

وی افزود: در صورتی که موسسه‌های خیریه و افراد خیر بیشتری در این زمینه همکاری داشته باشند می‌توانیم این برنامه فرهنگی و درمانی را در زمان‌ها و مکان‌های مختلفی انجام داده و خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهداء در پایان سخنان خود با اشاره به نهادها و ارگان های مشارکت کننده در برپایی درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهداء(س) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: نهادهایی چون، شهرداری قم، دانشگاه علوم پزشکی، تولیت حرم حضرت معصومه(س)، خانه مطبوعات استان قم و در نهایت اداره کل آموزش و پرورش استان قم در برپایی این درمانگاه صلواتی مشارکت داشتند که البته اداره کل آموزش و پرورش استان قم تا حدودی به وظایف پیش بینی شده بی توجهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز