خبرگزاری کار ایران

پاسخ مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت/ در مورد پرستاران ۸۹ روزه دانشگاه‌های علوم پزشکی تصمیم‌گیرنده هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۸۶

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به یک خبر اعلام کرد دانشگاه‌های علوم پزشکی در مورد به‌کارگیری پرستاران ۸۹ روزه تصمیم گیرنده هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به یک گزارش خبرگزاری ایلنا در رابطه با پرستاران ۸۹ روزه، جوابیه‌ای ارسال کرد.

متن این جوابیه به این شرح است: «با توجه به تلاش شبانه‌روزی پرستاران و حوزه سلامت، اخیراً با ابلاغیه رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت مجوز جذب و بکارگیری سه هزار نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

همچنین براساس بند ه بخشنامه شماره ۱۰۵/۷۴۴ مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ نماینده محترم وزیر و دبیر هیات‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت بکارگیری کارکنان داوطلب اشتغال در بخش‌های درگیر کرونا تا زمان رفع بحران و از منابع در اختیار توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی مجاز می‌باشد. بدیهی است چنانچه شرایط استانی از نظر ابتلا شهروندان به ویروس کووید ۱۹ همچنان بحرانی باشد، دانشگاه‌های علوم پزشکی مجاز هستند براساس بخشنامه مورد اشاره با نیروی مورد نیاز همچنان بصورت ۸۹ روزه موقت قرارداد منعقد نمایند. لذا تصمیم‌گیری در خصوص استفاده خدمتی از پرستاران داوطلب اشتغال در بخش‌های درگیر با بیماری کرونا براساس بخشنامه مذکور با توجه به شرایط از اختیارات دانشگاه مربوطه می‌باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز