خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مقامات صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شد:

قدرت خرید بازنشستگان ۷۸ درصد کاهش یافته/ چرا رتبه‌بندی نصیب معلمان بازنشسته نشد؟!

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۹۶

تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور در نشست با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به بیان دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان فرهنگی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار روسای کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان بازنشستگان به چند موضوع مهم ازجمله همسان‌سازی حقوق، بیمه تکمیلی درمان، توجه به کانون‌های بازنشستگی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها اشاره کردند و خواستار عمل به قوانین مصوب در حوزه بازنشستگی شدند.

صافی (رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش) با اشاره به اهمیت اجرایی شدن قوانین مصوب در حوزه بازنشستگی گفت: مهمترین قانون مصوب در این حوزه، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کاهش فاصله حقوق بازنشستگان و شاغلان هم‌تراز است که انتظار می‌رود تا پایان برنامه ششم به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به ابطال بیش از ۱۲ هزار رای به نفع بازنشستگان در سال‌های گذشته و تضییع حقوق این گروه از بازنشستگان گفت: معطل ماندن طلب بازنشستگان سبب سرگردانی و بی‌اعتمادی آنان می‌شود که باید این مهم و بازگردان این آرا به نفع بازنشستگان پیگیری شود.

صافی با اشاره به بازنشستگی بیش از ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش در ابتدای مهرماه ۹۸ یک روز پیش از رتبه‌بندی گفت: این حقی است که به خاطر یک روز از این تعداد از بازنشستگان ضایع شده و حداقل یک میلیون تومان در حقوق این عزیزان تغییر ایجاد کرده است و موجب اعتراض زیادی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز