خبرگزاری کار ایران

آیا رتبه‌بندی معلمان از بهمن اجرایی می‌شود؟ / تکذیب شایعاتِ موکول شدن مطالبات فرهنگیان به سال بعد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۷۸

معلمان در انتظار اجرای رتبه‌بندی از بهمن ماه هستند؛ طبق وعده‌ها قرار است به دریافتی هر معلم 420 هزار تومان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معلمان یک نگرانی و دغدغه دارند: آیا بالاخره رتبه‌بندی از بهمن اجرایی خواهد شد و آیا قرار است شروع این طرح از مهرماه باشد و مطالبات آن را یکجا در بهمن به حساب‌مان واریز نمایند؟!

در شرایطی که طبق وعده‌های تابستان سال جاری، قرار بوده رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اجرایی شود، معلمان نه در مهرماه و نه در ماه‌های بعد، آثار اجرای طرح را در فیش‌های حقوقی خود ندیدند؛ اما در نهایت وعده‌ها بر این قرار گرفت که از بهمن ماه این طرح اجرایی شود؛ اما سوال اینجاست که مطالبات طرح – مابه‌التفاوت اجرای طرح از مهر ماه- چه زمانی پرداخت خواهد شد؟

شایعاتی وجود دارد که ممکن است پرداخت این مطالبات به سال بعد بکشد؛ اما وزیر آموزش و پرورش این شایعات را تکذیب کرده است؛ محسن حاجی‌میرزایی، روز گذشته، در حاشیه بازدید از مدرسه اقلیت مذهبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  متاسفانه کسانی هستند که دائما با دامن زدن به شایعات، منجر به تشویش اذهان فرهنگیان می‌شوند، ما طبق وعده‌ای که داده‌ایم، طرح رتبه‌بندی را تصویب و ابلاغ کردیم و مراحل اجرایی آن آغاز شد.

او افزود: بیش از ۷۰۰ هزار معلم تحت پوشش طرح رتبه‌بندی فرهنگیان قرار می‌گیرند و تعهد کردیم که مزایای آن از اول مهر ۹۸ اختصاص یابد؛ به محض اینکه رتبه‌بندی اجرا شد، مزایا پرداخت خواهد شد و تمام تلاش را می‌کنیم که با حقوق بهمن تمام مزایا پرداخت شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده متوسط افزایش حقوق، ۴۲۰ هزار تومان است که البته برخی بیشتر و برخی کمتر دریافتی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز