خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید؛

مجمع عمومی سهامداران هپکو بی‌نتیجه ماند/نقض مقررات مربوط به واگذاری هپکو بررسی می‌شود/پول گندم‌کاران در جیب وارد‌کنندگان و خارجی‌ها/ سختی‌های بازنشستگی پیش از موعدِ کارگرانِ دارای بیماری‌های خاص/تلاش برای وصول بخشی از بدهی دولت به تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۰۹

اخباری درباره هپکو و آذرآب در صدر اخبار امروز سرویس کارگری ایلنا قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارشنبه هشتم آبان خبری درباره بی‌نتیجه ماندن مجمع عمومی سهامداران هپکو منتشر شد. علاوه بر این، خبری دیگر درباره واگذاری هپکو و آذرآب در این روز انتشار یافت. گزارش‌هایی درباره اعتراض کشاورزان به نرخ خرید تضمینی گندم و بازنشستگی پیش از موعد دیگر مطالب مهم امروز بود. گفت‌و‌گوهایی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور نیز در این روز بازتاب یافت. خبر بیکاری کارگرانِ کارخانه سولفات پتاسیم و خبری درباره پرستاران از دیگر مطالب منتشر شده امروز بود.

 مجمع عمومی سهامداران هپکو بی‌نتیجه ماند

ابوالفضل رنجبر (رئیس شورای اسلامی کار هپکو) از بی‌نتیجه ماندن مجمع عمومی سهامداران هپکو و موکول شدن آن به هجدهم آبان ماه خبر داد.

 نقض مقررات مربوط به واگذاری شرکت هپکو بررسی می‌شود

 کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس هفته آینده عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را بررسی می‌کند.

 تمام کارگران با مساعدت دادستانی اراک آزاد شدند

کریم یاوری (مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)با اشاره به آزادی تمامی کارگران بازداشتی شرکت پیمانکاری آذرآب، گفت: این کارگران با تشریک مساعی تمامی مسئولان مرتبط استانی و همراهی و مساعدت دادستانی اراک آزاد شدند.

 پول گندم‌کاران در جیب وارد‌کنندگان و خارجی‌ها

در حالی که نرخ خرید تضمینی گندم باعث شده کشاورزان از فروش گندم به دولت خودداری کنند، زمزمه‌هایی مبنی بر واردات سه میلیون تن گندم به گوش می‌رسد.

 سختی‌های بازنشستگی پیش از موعدِ کارگرانِ دارای بیماری‌های خاص

بازنشستگی پیش از موعد برای کارگرانی که دارای بیماری‌های خاص هستند و توان کار کردن ندارند، تبدیل به یک آرزو شده است.

 تلاش برای وصول بخشی از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری

 محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از وصول بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۸ خبر داد.

 امضای منشور حقوق کارگران شرط جامعه کارگری برای رای به کاندیداهای مجلس است

حسین حبیبی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور) گفت: کارگران در انتخابات مجلس شورای اسلامی آتی به کسانی که متعهد نمی‌شوند به منشور حقوق کارگران پایبند باشند، رای ندهند.

 بیکاری ۷۰ کارگر کارخانه سولفات پتاسیم ایلام

 ۷۰ کارگر کارخانه سولفات پتاسیم ایوان در استان ایلام به دلیل نبودن مواد اولیه از کار بیکار شده‌اند.

 نامه برای بررسی مجدد تغییر درجه سخت و زیان آوری پرسنل درمانی هوشبری

سازمان اداری و استخدامی کشور، طی نامه‌ای از وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور، خواسته تا در خصوص درخواست تغییر درجه سخت و زیان‌آوری پست‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری بررسی‌های تخصصی لازم را انجام دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز