خبرگزاری کار ایران

اسحاق جهانگیری:

آیین‌نامه‌هایی اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان تا پایان مهر ماه تصویب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۱۸

اسحاق جهانگیری متعهد شد تا اجرای قانون حمایت از معلولان را تا پایان مهر ماه پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از فعالان صنفی معلولان طی دیدار با اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) ضمن ارائه طومار حاوی چندین هزار امضای معلولان سراسر کشور خواستار اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان، تحقق کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق افراد دارای معلولیت و برقراری رفاه اجتماعی و اقتصادی برای معلولان شدند.

در این نشست که جمعی از اعضای کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت و فاطمه سعیدی (نماینده مجلس شورای اسلامی) حضور داشتند، جهانگیری متعهد شد تا اواخر مهر ماه آیین‌نامه‌هایی اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان را پیگیری کرده و تا این زمان تصویب و ابلاغ کنند.

همچنین معاون اول رئیس جمهور به جامعه معلولین کشور وعده داد تا جلساتی را با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی برای پیگیری مشکلات آنها برگزار کنند؛ از چند و چون مشکلات این قشر کشور با خبر شوند و با استفاده از ابزار اجرایی دولت در صدد رفع آن برآیند.

همچنین جهانگیری قول برگزاری جلسات تخصصی با حضور وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حقوق معلولان را به اعضای کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت داد.

بنا شد تا طومار سراسری معلولان که چندی پیش از آن رونمایی شد، به دست رئیس جمهور برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز