خبرگزاری کار ایران

کارگران بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی بیرجند ۸ ماه حقوق نگرفته‌اند/ بیمارستان: پیمانکار مقصر است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۰۰

کارگران پروژه بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی در بیرجند، ۸ ماه معوقات مزدی دارند؛ آنها برای پیگیری به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مراجعه کرده‌اند.

کارگران پروژه بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی در بیرجندِ خراسان جنوبی در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران می‌گویند: ۸ ماه است معوقات مزدی ما پرداخت نشده؛ در روزهای پایانی هفته گذشته، به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند مراجعه کردیم و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدیم.

یکی از این کارگران می‌گوید: در شرایط اقتصادی فعلی، چگونه یک کارگر می‌تواند ۸ ماه بدون حقوق سر کند؟!

رئیس امور اداری بیمارستان رازی بیرجند، در مورد وضعیت این کارگران با تایید معوقات مزدی آنها می‌گوید: این کارگران طرف قرارداد با یک شرکت پیمانکاری – شرکت تابان شهر- هستند و عدم پرداخت معوقات مزدی آنها ربطی به بیمارستان رازی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ندارد. آنها پرسنل بیمارستان و دانشگاه نیستند.

به گفته‌ی حسن‌زاده، شرکت پیمانکار صورت وضعیت‌ها را به موقع به دانشگاه تحویل نداده و در این زمینه کوتاهی کرده است؛ به همین دلیل است که معوقات کارگران تا امروز پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز