خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا خراسانی خبر داد؛

پرداخت یک ماه از معوقات کارگران قند فسا/ کمک کنند مشکل نقدینگی کارخانه حل شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۲۳

رئیس شورای اسلامی کار کارخانه قند فسا از پرداخت یک ماه از معوقات مزدی کارگران و انتظار آنها برای پرداخت باقی معوقات خبر داد.

عبدالرضا خراسانی (رئیس شورای اسلامی کار کارخانه قند فسا) در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت یک ماه از معوقات مزدی کارگران کارخانه قند فسا خبر داد.

به گفته‌ی وی، در روزهای گذشته، یک ماه از معوقات مزدی تمام کارگران این کارخانه پرداخت شده و با این حساب، ۱۵۰ کارگر دائم و فصلی، ۲ ماه و ۹۰ کارگر شرکتی، ۳ ماه معوقات مزدی پرداخت نشده؛ دارند.

فرمانداری فسا می‌گوید: باقی مطالبات کارگران در روزهای آتی پرداخت خواهد شد و رایزنی‌ها برای حل مشکلات این واحد تولیدی انجام شده است.

خراسانی می‌گوید: امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند؛ الان به دلیل تعمیرات که البته هنوز آغاز نشده، کارگران در تعطیلی به سر می برند؛ اما کارخانه «مشکل نقدینگی» دارد؛ همه مقامات محلی، استانی و کشوری باید کمک کنند تا مشکل کمبود نقدینگی این واحد تولیدی برطرف شود؛ معیشت چند صد خانوار در شهر کوچک فسا از محل این کارخانه تامین می‌شود و باید در مورد شرایط آن فکری بکنند.

کارخانه قند فسا ۴ سال پیش به بخش خصوصی واگذار شد. کارگران این کارخانه ماه‌هاست که درگیر تاخیرهای طولانی در پرداخت مطالبات مزدی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز